Sunday, June 21, 2009

amar asyraf....

huhuhu... AMAR ASYRAF....
satu nama yang bla aku balik je dari lembaga koko akan setia berada di rumah sambil tengok cartoon network....
orangnya kiut n telatahnya amat mencuitkan hati....
inilah amar asyraf.... 1st time aku tinggal dengan dorang, amar belum lagi biasa dengan aku... tapi bila da masuk minggu ke 2, amar da start main2 dengan aku.... yang bestnya, ekarang amar da start ingat nama aku... amar panggil aku ka ajimah... huhuhu... sebelum2 ni, bla aku tanya amar sapa nama aku, amar jawab 'ka nik'.... isk isk isk....tapi akhirnya, namaku berjaya diingat walaupun huruf 'z' da bertukar menjadi huruf 'j'... huhuhu... xpe... yang penting dia da ingat... hehehehe....
bla aku da abis LI n bla aku da balik rumah, mesti aku rindu giler dengan amar... huhuhu... sebab, xkan ada lagi kawan nak main ultraman dengan aku, xkan ada lagi dengar amar kata 'ibu mana?', 'apa tu?', 'bulih adi itut (ikut)?', 'amit mana?'.... huhuhu....
sayang adik amar......




0 comments: